Klachtenregeling

Het kan gebeuren dat u niet of minder tevreden bent. Via margje@bloosonderwijsadvies.nl kunt u deze ontevredenheid met Bloos! Onderwijsadvies delen, zodat ik er iets aan kan doen. Allereerst zullen we de ontevredenheid bespreken die u als klant ervaart. Binnen een week neem ik contact met u op over de klacht. Als we er samen niet uitkomen dan zal een onafhankelijke derde (Bijzonder Gewoon Begaafd info@bijzondergewoonbegaafd.nl) ingeschakeld worden voor een gesprek. De uitspraak hiervan is bindend.

Het streven is de klacht binnen de wettelijk verplichte termijn van zes weken te hebben afgehandeld. Deze termijn kan eventueel verlengd worden met vier weken. Indien er met vier weken verlengd wordt ontvangt u over de reden hiervan bericht. In de brief wordt ook een indicatie gegeven van wanneer we verwachten uitsluitsel te kunnen geven.

Klachten en (de wijze) van afhandeling worden altijd vertrouwelijk behandeld en zullen door Bloos! Onderwijsadvies worden geregistreerd voor de duur van 2 jaar.